När jag lever mina drömmar

Hade många konstiga drömmar denna morgon, något om att vara osams med mina vänner, nåt om att det som skulle ske redan hade skett osv. Pojken brevid mig hade tydligen också konstiga drömmar för jag vaknade av att han snärtade till mig med handen i tron om att jag var en mygga.... knäppis! Är iallafall ledig idag och jag háde tänkt vara effektiv, så det ska både pluggas, städas och tränas!

Osså måste jag ju bara berätta om hur seriöst Peter tog detta: "Om din pojkvän/flickvän inte kommenterar detta inom 10 minuter är han/hon skyldig dig, ett påskägg, bio, en present och massage"
Han hade redan bjudit mig på bio under helgen, dagen efter fick jag en liten present innehållande ett litet Lammgosedjur från Maxi, massage har jag fått varje kväll och igår efter mycket hemlighetsmakeri fick jag ett påskägg fyllt med godis. Haha så himla gullig!!!


Kommentarer
Postat av: Alma

men sööööt! Hej Annapanna!

2011-04-04 @ 13:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0