Skal vi spise suppe?

*Soppa till lunch, Soppa till middag. Dagens matoutfit! Spännande spännande..

*Har cyklat runt på grubbe i mjukisbyxor och flipflops, det är coolt, det är Annastyle..

*Såg Idol/Family Guy hos Nanny & Simon.. tänk om man hade en talang.

*Ser på Efterlyst, fan vad mkt mördare och sajkomänniskor det finns i Sverige.

*Ska skriva om mitt "Favourite Place" med bra engelska.. typ omöjligt...

*Jag vill höra Norska språket talas live

*Har läst gamla  sms från förr i tiden:

"Han kysste mig =)" /Amanda stael

"Du parfen.. gjorde jag bort mig mkt ikväll?" /Anton efter första klassfesten



Kommentarer
Postat av: Alma

"Han kysste mig =)" /Amanda stael

åh naaaaaw!

2010-09-08 @ 22:34:46
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Amanda

INTE OKEJ hahaha

2010-09-09 @ 07:41:50
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Angälica

Lugtballongen är precis vad som behövs ta till, där slog du minsann huvudet på spiken sötkorv :*

2010-09-10 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0