Ni gör mina dagar

Alla är inte med på bilden!

Fattar ni vilka jag jag pratar om, vad tror ni? Det är ju såklart... DOM!
Mina allra finaste klassisbrudar, dom som gör att hela jag bara sprudlar.
De som gör det värt att kliva ur sängen, cykla i -20 grader och ja... ni fattar pängen.
Vår vardag tillsammans är att sitta på kalla golv och plugga till prov där alla fattar noll.
Men på helgerna då går vi lös, festar, dansar och det är full ös.
Men jag kom på att det snart är över, när 3 år passerat skolan oss inte längre behöver.
tar vi studenten med buller och bong och ut genom Draggen tar vi ett språng!
Sen vilar ödet i Guds händer och tar oss troligen till andra länder, men jag är glad över minnena jag har, för tiden med flickorna är underbar! Pussbajs
IKVÄLL KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad gör vi? Nu kör vi

2010-10-01 @ 17:06:02
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: cajsa

lägg uupp lite kuliga biler från spårade fredagen anna :)

2010-10-03 @ 18:55:29
Postat av: Angelica

Näe så himla fin liten dikt!!!!!!!!!!

Puss lilla korv

2010-10-03 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0