Freakin Frankenstein

Började dagen med att tappa bort min mobil, men någon vänlig själ hade som tur var hittat den liggades ensam på marken så nu är den tillbaka i mina trygga händer. Vem vet, jag kunde suttit och sörjt en teknisk ägodel just nu, men att en i familjen redan gör det räcker tydligen. Annars såg vi Frankenstein idag och ja... den var lite hemsk. Att Frankenstein ska stå utanför mitt fönster en natt har blivit min värsta rädsla, iallafall för ikväll! Kommer typ bli paranoid eller något, och på tal om det... Psykologiprovet gick inte som jag önskat, reslutatet lär bli intressant. Men nu har jag glott Sex & the city och käkat godis så jag tänkte unna mig lite plugg...... Eller vare tvärt om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0