ett år senare

Det är dagen med stort D... om det hade varit för ett år sedan vill säga. Det var inte direkt den bästa dagen jag haft i mitt liv, men kanske Nannys, eller? En duo-historia slutade iallafall den kvällen och en annan började. Jag kastade Sten i umeälven utklädd till tjuv och hon i sina trasiga jeans kammade "08an ...!" som jag så fint kallar honom. Det var tider det...  Saknar dom inte en blekaste sekund, bara massa jobbiga känslor hela tiden. tråkigt. Har mkt roligare denna lördagskväll kan jag tala om, har sett film, spelar gitarr och drar dåliga skämt med någon 35årig holländare... creepy. 

Holländaren:
so who on the foto are you?
Anna:
the brown girl in the pink dress xD
Holländaren:
ahh not the pink girl in the brown dress?

random...


Kommentarer
Postat av: Alma

Ahahaha... mycket random!

2010-10-31 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0