En saftsoppa skulle alla ha


En sötisvän jag fann, för 2 år sen bland Draggens gamla damm.
En enkrona hamnade i disken utan mening, hon skrattade åt mitt misslyckande men det blev vår förening.
Vi jobbade med barnprostutionsfakta och en tredje individ, som inte riktigt hängde med men ändå stod brevid. 
Vi har många glada stunder men även sega dagar, då sätter vi oss ovanpå varandra och klagar. 
Hon förstår mina konstiga tankar och bekymmer, tillsammans vi i en luftballong förhoppningsvis rymmer, bort från livet ett litet tag, där sover vi tills natt blir dag.
Sen tar vi oss ned till marken igen, spanar på killar och vad händer sen!? 
Det vet ingen än men den som lever får se, men med min Saftsoppa kommer jag alltid att le! Pussbajs

Kommentarer
Postat av: Angälica

Du är ju den sötaste snuttetotteplutten i helaste världen <3 :):)

Blir lika glad varje gång jag läser detta inlägg hihi !! ses imrgn igen sötkorv :D:D

2010-10-06 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0