Oh, what a night

Hade en riktigt rolig kväll igår, helt klart värd att tagga 1,5 vecka i förväg. Dock var de såkallade "kungarna av tylösand" en besvikelse men skit samma. Min gamla kamera pajjade så bilderna är oåtkomliga vilket suger lite. Vi dansade hela kvällen lång och jag fick till och med dansa en äkta tryckare till 'My heart will go on', precis som på mellanstadiet!!! Det gjorde min kväll :D. Sen blev det nattkäk och en biltur hem i den fallande snön.

Det var dock inte lika roligt att vakna upp imorse, dunkande huvud och träningsvärken från gårdagens gympass har erövrat hela min kropp och det är inte lite smärta, kan ju knappt gå! Och mina tår värker som aldrig förr, jävla människor som ska kliva på dom hela tiden.. Men som tur är ska jag ju inte göra något mer aktivt idag än att gå ut till brevlådan och hämta posten xD. Snön ligger kvar på marken och hela världen är vit. Det är en väldigt fin syn tycker jag även om det är lite väl tidigt, men det ger som en liten jul & snowboardkänsla. Shit... hade skrivlust idag ser jag, men nu väntar lunch, plugg, middagsdejt med Nanny och sen får vi se vart kvällen leder. :)

"...to the place, I belong. West Virginia.. ALABAMA.."
Hahah, skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0