snön faller uppåt, akta!

Flickor ska det va!


Alla dessa manliga (japp, enkelriktad generaliserad kritik åt det manliga könet födda -91) knäppa varelser som kommer att få mig psykiskt störd om de fortsätter som de gör. Så okomplicerat att det blir komplicerat och jag är inte smart! Min favoritsyssla är numera att äta och sova (mer än vanligt alltså) och motivationen till någonting annat är 0,0. KUL LIV! Synd att man inte kan stänga av hjärnan på någe vis, kanske ska uppfinna det.. men först ska jag äta och sova lite mer. Hejdå

 


Kommentarer
Postat av: julia fallle

haha kul att jag satt och funderade vem tjejen i kort hår va i flera sekunder ..

2010-11-29 @ 17:26:35
Postat av: Amanda

Vadå inte smart? Komplicerad mening där i början ju...

2010-11-29 @ 18:43:39
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej

Kan vi inte äta lussebullar och sjunga julsånger när det snöar utanför fönstret och känna att det är jul snart? vill verkligen

Hejdå

2010-11-29 @ 19:29:46
Postat av: ANgelica



ÅH VAD BRA ATT VI SKA DET FÖR JAG ÄR VERKLIGEN BARA PÅ MYSJULHUMÖR !!! :):):)

När ska vi sätta igång?!!?

Typ NU på direkten

2010-11-29 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0