Kul liv...

Kul att jag drömde att Harry Potter körde förbi i en snygg sportbil och vinkade åt mig. Kanske var för att jag gjorde DNs HP-test igår och fick 30/30 rätta svar. Nörd!

Kul att lärlingen drog ut min klippningstid till 2h och att jag såg ut som ett troll efteråt.

Kul att jag fick springa omkring på stan efter en fungerande pengaautomat som inte fanns eftersom det var något megafel i Sweedbanks stordator och jag kunde därför inte betala min klippning och måste tillbaka imorgon..

Kul att vi har Nationella prov imorgon 5h nere i en källare.

Kul att jag åt mig så mätt på smeten igår att jag inte orkade äta kladdkakan vilket betyder att hela är kvar idag!! :D

Kul att jag fick fetaste huvudvärken då jag virade handduken på huvet..

Kul att jag inte gjort något vettigt trots en helt ledig dag, men det var skönt att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0