Hello darkness my old friend

Nä livet rullar i motvind. Det är inte roligt längre, jag vill ha frihet och jädra massa pengar. Nu har det gått 13 timmar, lär gå några till och kanske lite mer. Väntan kan suga! Läxor kan suuga. Och vakter som tar ens dricka som man betalat mycket för kan också suga, ! Ajja, no more Krogen under december månad är mitt mål! Hoppas det blir lätt att hålla och att jag kan stå emot grupptryck om det skulle behövas.

Snökaos idag, tur att jag sitter inne och tittar ut. Synd att det blev snefylla. Synd att det är mycket lättare att skriva ett blogginlägg än att skriva ett tal. Men tur att jag har gårdagens hittelön paradis-asken brevid mig och att det står en fin adventsstake i fönstret som man kan titta på ibland.

Dagens fail: Filade naglarna, slutade för några sekunder för att svara på sms, sedan var den bara borta, letade överallt flera gånger tills jag gav upp. Gissa vart jag hittade den? I håret!! .... Inga komentarer på den.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, i håret. Bra jobbat!

2010-11-27 @ 15:57:57
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Hahaha skönt!

2010-11-30 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0