Say that you remember

Mysig Syjuntakväll igår då vi gick på Grubberevyn och såg små barn göra det vi gjorde bäst för 2 år sen.. och vi var tamefan bättre! haha, nä..eller jo det var vi! Skaffade oss även en idolpojke i åk 8, han ska jag tänka på varje gång jag vill bli glad!

Annars har den här helgen gått helt okej snabbt och varit extremt lugn. Har varit ensam i huset med Mozart största delen av tiden och latat mig i solen, framför datorn, under lampan, i mörkret, framför tvn osv. Fick nästan nattligt sällskap 2 dagar i rad också men det sket sig båda gångerna...sad sad sad :( . Men nu ska här pluggas matte och sen bjuder Megha mig på middag, askalas!! Pussbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0