Livsuppdatering

*GODKÄND I MATTE-B!!!!! AHH, lyckligaste beskedet jag någonsin fått! Nu kan jag börja mitt nya liv, ett liv som INTE innehåller matematik!!

*
Jag överlevde även Hajken trots 2h iskall sömn, bilder och sånt tjaffs kommer imorgon.

*Solen är så het att stearinljusen i fönstret smälter..

*Sitter med fötterna på fönsterbrädet och det ser ut som jag försöker sola fotsulorna vilket faktiskt inte är något jag är ute efter.

*Undviker att bli brun så jag inte kommer hem alldeles svart från Turkiet.

*Jag vill vara full och galen!

*Har insett att jag suttit och gjort G-klavar istället för "&" på alla mina prov!!

*Blir både vårdcentral och akupunktur nästa vecka, min kropp misslyckas..

*Vill skaffa mig en sommarflört att leka lite med!

*Börjar sakta men säkert ta ett tidigt sommarlov

*Insett att min mobil tål både fall från höga stenar och utstudsningar från cykelkorgen mitt ut på motorvägen!

* Sommarlåtar är underbara och man blir lycklig att finnas till!

*Ikväll blir det fredagsmiddag hos familjen ett kvarter bort, men först ska jag duscha i några timmar. Pussbajs kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0