Fest i mitten

Spännde av en sträng på min nya gitarr igår, den lät PANG och nu är den alldeles ospelbar :( sad sad sad.

Annars var det "fest i mitten" på Draggen idag med komikern Soran Ismail och massa sittandes på läktaren...heltfestligt ju, haha naat, men he dög! Fick även åka bil med Emy och Elis (som tog körkort idag!) till konsum för att köpa mig godis som jag velat ha hela helgen...de satt riktigt fint i magen. Och nu sitter jag i min vanliga stol framför min vanliga skärm och blickar ut över facebooks alla värdelösa statusuppdateringar (jag är såklart en av dom) och ut genom fönstret på lekande flickor på granntomten... de 2 finaste utsikterna i stan alltså ;).

Steker även med solbrillorna på huvudet bara för att jag har platt hår och kan ha dom sådär som alla svenskar har på sommaren...känner mig sååå cool :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

tack detsamma gumsi!!

krogen om 1,5 veckor?

2010-05-05 @ 18:49:37
URL: http://www.luna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0