Dude, whats up?

Fick infall och ville skriva, sen kom jag inte på vad jag skulle skriva så nu blev det svårt. Men jag kan ju tala om att värmen utomhus är olidlig och nej, jag tål inte värme bara för att jag är född i Indien!

Gick även på Konsum med Mozart och fick trots dåligt samvete lov att ställa honom utanför i solen. Sprang omkring inne i äffaren för att skynda mig allt vad jag kunde och när jag kom tbx så hade en gubbe satt upp lite skugga för Mozart och skäller ut mig på skånska!: "Skulle du vilja stå ute i solen om du hade päls??" och när jag sa Tack fick jag svaret "Jag är djurrädd! det borde du också vara!" Gubbjävel..

hupp, middag ute i solen. Nu ska jag till Megha och imorgon bär det av på Hajk!


Kommentarer
Postat av: Alma

sv: JAAAA :D Absolut!

2010-05-21 @ 14:02:27
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0