Du ska inte tro det blir sommar

"Och jag gör så roliga ställen,
där barnen kan springa omkring,
då blir barnen fulla med sommar
och bena blir fulla med spring"

Emil i Lönneberga kanske är det goaste grabb som finns på en film. Jag vill bli som han när jag blir stor och leva i en byggd, springa omkring i träskor hela dagarna, bli full på körsbär och bli ompysslad av en dräng! Åh, nu blev jag alldeles glad i mitt förskylda hjärta och ska gå ut leka lite. Det känns som vi har sommarlov.. det är en väldigt fin känsla och jag kan meddela att det endast är 12 dagar kvar tills vi intar Frihet & Ledighet i 10 långa veckor!! Yaaay! Synd att vi inte tar studenten...


Kommentarer
Postat av: Alma

Vad är en byggd för något? Menar du en by?

2010-05-29 @ 18:08:26
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0