Spontanfredagen

Igår hade jag en spontandag, det var lite spännande.

08.20 - Anlände till skolan
14.00 - Slutade skolan och hängde på stan med Nanny
16.20 - Spontanfor med Angelica och Cajsa till Täfteå i en svajjig buss
17.00 - Moffade vi "mellis" bestående av chips,dip,ostkrokar och godis
19.00 - Åt vi middag (klyftpotatis, entricot och bearnisesås!!)
20.00 - Eggade låten "Show me youre genitals"
21.00 - Spontanlämnade jag Täfteå och gick en klosvart skogsväg 2km ensam
23.00 - Entrade Megha och Jag krogen 5ive och yrade omkring nyktra
01.30 - Dansade vi lös tills det blev för varmt för att leva
02.15 - Insåg att vi inte hade ngn att eftefesta med
03.00 - Gick vi en promenad runt i stan
03.45 - Cyklade jag hem i natten
04.15 - Släckte jag ögonen efter en spännande spontandag.

Awesome, nu är jag dock nyvaken och ska strax ge mig in i trafikantens värld! :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha åh! Den lyssnade jag på för ett år sedan ungefär: "show me youre genitals, genitals". Har du hört den andra? "I wanna have sex with your vagina. Vagina, Vagina" osv. Skön!!

2010-03-21 @ 02:15:50
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0