Ska vi jämföra lite skolor?

En dag på umeås polisutbildning gav mig inte så mkt. Vet bara att jag föralltid kommer vara irriterad på De fyrkantiga och att jag troligtvis lär kugga på logiktestet om jag någonsin söker in! Vi äventyrade även på Midgård som är en söt liten skola där folk springer omrking i sockar, där man inte kastar papper på golvet, där matsalen har feta fula stora brickor som på lågstadiet och man får inte ta maten själv, helt okej skola!

Dock så saknar jag gammla draggen, så som den var för ett år sedan då man kunde äta Daim i K4, följa med Angelica och Frida på spanarpromenader och ägnade rasterna åt att försöka hänga med i vilket smeknamn som tillhörde vilket span i verkligheten! Tider då vi hade ULS, tider då man såg folk överallt, tider då man knappt behövde gå i trappor osv... Men på Mimer kan man ju faktiskt leka Hogwarts, synd bara att vi aldrig gör det.

Nä polis ska jag inte bli, inte ska jag gå kvar i skolan föralltid heller, GE ME STUDENTEN!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahha åååh spanen in my <3 osv.



Sant där, varför leker vi inte mera harry potter? :S

2010-03-30 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0