Nu har alla en sexspalt

Hola People, tack vare er har jag en anledning till att pausa mitt mattepluggande och göra något vettigt för några minuter. Känn er hedrade :). Matte kan verkligen suga kotte, hoppa röv och ba dö all världens jävla väg. CP! Jag är arg och tänker förbli arg tills jag blir ledsen, då ska jag sova.

Idag var iaf en tisdag som innehöll PDL-prov, engelsk översättning, fornidssvenska, yoga och planering inför Hemavan. Jag taggar den resan och de lär bli en riktigt upplevelse för en nybörjare som mig xD. Men nu har jag fått tillräckligt många utbrott och ska återgå till mattesatan och se om jag kan lära mig ngt vilket jag tvivlar starkt på..

Kommentarer
Postat av: Alma

Undrar hur matteboken gör när den hoppar röv!!

2010-03-06 @ 23:34:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0