Man mår som man förtjänar

Gårdagskvällen spårade. Eller jag spårade och idag mår jag väl som jag förtjänar...alltså totalt BAJS! Ipren räddar dagen som förövrigt är min stora lillasysters 17årsdag och alltså har vi just haft en massa folk och släktingar här som man ska vara trevlig mot. Men jag lyckades nog fejka min inre plåga rätt bra och nu väntar Tarzan, födelsedagsmiddag och en lugn kväll. Hade egentligen planerat in Krogen men det känns inte allt för lockande just nu xD Ajja, det var iaf en kul kväll tills den spårade... :)

JAG VILL SE MELISSA HORN PÅ UMEÅ OPEN IKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Alma

Du skulle ha sett Melissa med mig!

2010-03-28 @ 22:45:30
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0