Fuck of and die

Jag minns de dagar då jag var lycklig som typ... igår. Fina minnen.

Min dag på cykel har inte varit okej någonstans. Imorse körde jag in i en kille som helt plötsligt fick för sig korsa gatan, idiot... sen var jag nära på att bli påkörd av 2 bilar som inte kan titta ordenligt innan de svänger!
Och nu.. Helvettes jävla spårsnö kan gå och dö!! Ni anar inte hur förbannad jag var efter att jag varit och slitit på gymmet efter en dryg torsdag i skolan och ville bara komma hem så snabbt som möjligt med min röda racercykel (som jag idag hatar), sen ska det vara så satans spårigt att man inte kommer nån jävla stans utan att falla omkull. LESS! Ville gråta och skrika men istället mördade jag alla jag såg med blicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0