För jag vill att verkligheten bränns

Idag är en dag då jag egentligen skulle vilja gå ut med mitt trötta humör på farliga äventyr, men näsblodsattacken i natt ledde mig in på fel stigar och nu är jag tillfånga tagen i Matematikens hemska och mörka värld. Här härskar Andragradsekvationer över PQ-former,  x slåss mot y:n som i sin tur dräper omkull Kvadreringsregler som hinner ta med sig både Konjugatregeln och Mig i sitt fall! Snälla befria mig någon, jag ber er! Ta mig till Landet Någonstans, där kan vi hinna med så mkt saker att det inte ens känns skönt att gå och lägga sig på kvällarna bara för att man har the time of ens liv dygnet runt ändå. Så nu min prins kan du komma och rädda mig, för jag är redo och vet vart jag vill.. "It's a lovestory, baby just say YES"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0