Du kan va omogen grön!

Lovet är slut det är bara att inse. Det var en riktigt bra vecka må jag säga med 5 dagars party och 2 dagars chill, nya glada människor, tokerier, lite saker man ångrar, lite saker man måste tänka efter om de verkligen var så smart, mycket saker man kan skratta gott åt, vissa saker man inte minns osv. Precis som det ska vara... gärna ett till sånthär lov tack :D Annars så sitter jag här och längtar tbx till olika moments... t.ex lördagnatt! Vill in i den där lilla världen och stanna där på riktigt ett tag... de var fint.. nu ska jag drömma mig dit, pussbajs :)

Kommentarer
Postat av: Alma

sv; Haha jaa! Och t.o.m tidigare!

2010-03-15 @ 23:39:10
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0