Dejting in the city

                                       

Idag dejtade jag sötbajs på stan, vi strosade omkring i affärer, hittade Amanda och bokstavligt sprang på stalkerjakt genom centrum efter min fina drömkille som uppenbarade sig men gick sedan iväg i väldig fart xD. Haha det var kul.. sen fortsatte vi 2 vidare till frasses, tjockade lite och jag köpte även blommor för typ andra ggn i hela mitt liv med order från mamma, mkt spännande! Mysig dejt tkr jag :)

Ikväll blire middag med mor & far, party med waldorfkidsen och förhoppninsvis chill med med syjuntan. Gillar att hinna med alla på samma kväll :]

Mamma anar att jag är allergisk mot gymmet... konstig aning tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Angelicca

Det var det värsta vad blek jag var då.. :O

2010-03-26 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0