Bu säger jag

Min blomma i fönstret bara dör och dör, fast jag vattnar den.

För en vecka sen kom vi just fram tlli stugan efter att ha släpat våra helvettesväskor i 1,5h... sen började vi vårat party 15.00 och fortsatte långt in på natten. Så äre inte idag tyvärr, för idag äre en söndag full av söndagstädnig, torra munnar, ångerfyllda tankar, onda tår osv. inte kul!

Gårdagskvällen då, följde med Jonathan ut på krogen för första ggn och vi förfestade med hans borsa och hans 4 20åriga kompisar. Pojkar, alkohol och tv-spel alltså..oj så underbart! Sen vidare till krogen däre väl inte var alltför party och igenkännt folk, men helt okej ändå. Vi höll oss till vår lilla förfestgrupp och vissa kammade ju mer andra medan andra blottade sig mer än vissa på dansgolvet xD. Sen vare dags för hemfärden, vi missade nattbussarna, vi missade taxisarna så hur tror ni de slutade? Jo med att 5 pojkar och 1 flicka vandrar hem i 10minusgrader endast iförd i festkläderna! 4.30 var vi hemma så det tog 2,5 timmar med en pizzapaus inräknad... Sängen har aldrig kännts så lockande på vääldigt länge :P. Så nu, nyvaken som jag är så ska jag ge mig på denna äckliga söndag och göra den till ngt bra, över och ut.

Kommentarer
Postat av: Alma

"torra munnar" hahaha, jobbigt!

"ångerfyllda tankar, onda tår" Usch lät inte bra! Jaha oj, trodde det stod tårar. Det hade ju varit värre!



2010-03-15 @ 21:54:49
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0