underhållande

Du heter: Anna
Smeknamn: Anabanana, annapanna, stenknull, parfen osv.. älskar mina vänner
Låt som du när du är ledsen, sörjer till: Two beds and a coffemachine
Vad säger du för att imponera på någon: Min pappa är rik, ska vi hångla?
Hur imponerar man på dig: Le, sedan döms du..
Brukar du skratta för dig själv: Absolut
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Gå och lägg dig!"
Trivs du där du bor: Oja, borta bra men hemma bäst
Äger du några Converse: Icke! lär aldrig hända hoppas jag..
Brukar du bli för full: Nej, bara för nykter.
Är du allergisk mot något: typ..
Har du haft sex idag: inte det inte
Nästa mål i ditt liv: Komma hem levande från Turkiet
Hur svarar du i mobilen: ”Hej jag heter Anna” ;) ;)
Vem ringde du senast: Emy
Vad sa den du senast pratade med i telefon: ”Ta med den bärbara telefonen ut”

Antal timmar sömn i natt:
ca 5 timmar
Sov du ensam: Som vanligt
Brukar du komma i tid: Beror på vad de gäller
När mår du bra: När livet leker utan att man tänker
När blev du fotad senast: helgen
Hur känner du dig nu: sjuk
Vanligast färg på dina kläder: Svart min vän
Vad saknar du: Havet
Hade du en bra kväll igår: inga komentarer 
Favoritdryck på morgonen: vatten, men egentligen Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg: Ibland, men ibland helt tvärtom.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tvivlar
Har du spytt offentligt: Definiera offentligt?
Är du nöjd med ditt liv: Arrå, man ska inte klaga!

Vad gör du i morgon: Jobbar förhoppninsvis
Vad är det värsta du vet: de finns mkt tror jag
Vad längtar du till: Turkiet !!!
Har du bra vänner och äkta vänskap: You know I love you, xoxo
Vad är det finaste du fått: Don't know
Hur gammal är du: utsidan:18 insidan: 10
Du samlar på: Damm
Vilken tid gick du upp idag: 15.00
Har du sovit i den egen säng i natt: My own, my precious
Har du strumpor på dig nu: nix, barfota
Är det okej att gråta: ABSOLUT INTE!? tjej…..
När grät du senast: Inombords i förrgår då jag insåg att jag skulle måsta gå på penicillin igen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda nanny på den drinken hon lovades i 18årspresent.
Bär du glasögon eller linser: Ingenting, borde dock börja överväga saken..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, man ser ju ingen skillnad
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på helgens aktiviteter
Vill du gifta dig: ja, Man får ju tal & presenter!
Vad dricker du helst när du är törstig: livets vatten

Tror du på ett liv efter döden: Den som lever få se… eller?
Tycker du om sushi: Jag tror det, måste testa igen..
Bor dina föräldrar tillsammans: Typ
Har du tandläkarskräck: Nej, tkr de är lite underhållande
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja, det finns många dumma människor
Senaste låten du hörde: "jag kan en sång som går dej på nerverna"


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, tur att något får mig att skratta i detta mörker!

2010-06-29 @ 22:41:17
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0