Sjuk + uttråkad = detta


SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: mamma
SMS: Megha
Sång du lyssnade på: Starstrukk
Gången du sjöng: ngn minut sen

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat:
skulle inte säga det
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv:

Insett vilka som är dina äkta vänner:
Visste jag ju redan
Fått reda på att någon har pratat om dig
: Ja, när pratar man inte om mig liksom!?
Kysst en kompis: Har hänt ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: dom flesta
Har du några husdjur: En liten hund
Vill du ändra ditt namn:
Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
Vad gjorde jag inte
Vad gjorde du igår runt midnatt:
Msn
Någonting som du längtar till:
Den kommande sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: vid middagen
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag fortfarande är sjuk!
Singel/upptagen: I’m a free bitch baby
Stjärntecken: Stenbock (stenar tar över livet..)
Hårfärg:
Svartaste svart
Längd: 160,5 cm!!!

DIN FÖRSTA:
Piercing: öronen
Tatueringen:
vi får väl se..
Bästa vän:
Nanny-Felicia, the one and only
Sport du gick i:
Gymnastik
Vaccination du minns:
Svinissprutan, längre än så räcker inte minnet..
Konsert:
Lars Winnerbäck
Förälskelse: väntar fortfarande
Alkohol du drack: Cider har jag för mig

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ryggen!
Kramar eller pussar:
Både och!
Kortare eller längre:
Längre
Romantisk eller spontan:
Spontan
Snygg mage eller snygga armar:
Mage
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte:
känslig, men det finns ju gränser
Ragg eller förhållande:
Förhållande hoppas jag..
Bråkstake eller tveksam:
??

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Haft sex på första "dejten":
haha ah… fast dejt?
Krossat någons hjärta: Har inte fått chansen, mohaha
Har du blivit arresterad: "good gal I am"
Dissat någon:
Försökt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0