Seem to keep it togheter

"I really wanna spend time with my brother Kane, but i have Julia on my mind right now. One day I hope he could understand what I'm going trough."

Haha ni kan ju gissa vad jag ligger inomhus nerbäddad i sängen och slösar mitt sommarlov på... Life of Ryan-maraton såklart, töntigt Ja men bra tidsfördriv. Men feber, bihålsinflammation och penicillin känns faktiskt som att det är rätt bra anledningar att få ligga inne och glo skitprogram hela dagen.

Jag vill ut
Jag vill springa
Jag vill jobba
Jag vill bada vattenspridare
Jag vill kunna träffa människor på stan
Jag vill vara spontan
JAG VILL INTE VARA SJUK!

Kommentarer
Postat av: frida

"I really wanna spend time with my brother Kane, but i have Julia on my mind right now. One day I hope he could understand what I'm going trough." HAHAHA STÖRTSKÖN xD



krya krya krya =/ =)=)

2010-06-29 @ 19:57:18
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0