Dinner, movie and ...

En blåsig fredag bjöd på ledighet, mysig middag och bio med syjuntan samt nattligt sällskap till klockan 05.00. Typ den bästa fredagen på länge kändes det som, varför vet jag inte utan den var bara allmänt mysig med glada flickor, Sex and the city 2 och när tackar man inte nej till nattligt sällskap liksom!? ;) Annars har jag fet träningsvärk i rumpan från min powerwalk och spenderar alldeles för mkt tid med min vän Amanda men skiter i det och ska snart dit igen, haha. Man borde också säga hejdå till pojkar vid 05.00-tiden mkt oftare, då himlen är molnfri och morgonsolen lyser jättefint på hela världen, det är nog bra för själen :) Pussbajs


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Det borde vi! när ska vi boka in vår dejt? :)

2010-06-05 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0