Åren går

För ett år sedan denna dag trodde vi att vi skulle till England om ett år, jag käkade en banan till frukost, det var grått & mulet, jag fick ett nytt tangetbord & intervjuade Farfar för ett arbete i ULS. Idag, ett år senare så finns ingen Englandresa inplanerad men däremot Turkiet, faktiskt så har jag käkat en banan även idag och vädret är rätt trist, men jag fick inget nytt tangetbord, Farfar är död sen 7 månader tillbaka och ULSkursen slutade efter jul! Om ett år då... om ett år går jag förhoppninsvis på Röda mattan i en söt klänning och snygga skor tsm med alla andra 92or, projectarbetet är inlämnat och vi ser fram emot den kommande studenten!! ÅHH... kan inte det här året bara flyga förbi så det kan få vara vi!?!? Aja, varje dag är ett steg närmare, ba å härda!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0