På tre studsar vi och tar i molnen

Tycker att jag visar så mkt kärlek och omtanke i mina sms då jag skriver "Du är en potatis :)". Tänk att få ett sånt... vem skulle inte bli lycklig i hjärtat då?

Idag fick jag dejta min pussbajs i 1,5h. Det var mysigt, dock fick jag i 38,3 graders feber igen... men det var värt det :). Penicillinet har iaf börjat verka och det känns inte längre som jag har blivit smockad på den högra sidan av ansiktet vilket är positivt. Har även snart läst ut 2 böcker på 3 dagar, sett en jävla massa Life of Ryan & Sex and the city-avsnitt, legat i sängen till 15.00 och insett att näsan kan innehålla extremt mkt snor om den vill. Effektiva dagar det här.. Gör mig friiiisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0