Balkonghäng och Norrmän

Mitt örhänge ligger borttappat någonstans inne bland svetten och dunket på "The Doors" och mina skor vilar någonstans på stranden i Alanya efter ett kolsvart nattdopp bestående av mig och 5 nakna Norrmän, men vem bryr sig, det var så sjukt värt det!

Så var vi tillbaka i Sverige efter en lite galen och jättehärlig vecka i Alanya. Vi har solat, vi har badat, vi har varit med om galna bjässevågor som drog av oss badkläderna. Vi har ätit ute, träffat turkar, fått beundrare, blivit kallade för saker som "chocolate", "princess", "cheep", "turk", "rumpan och boobisarna" osv. Vi har festat med världens bästa norrmän, svettats lös inne på The doors, varit VIP inne på Robin Hood tsm med Svenneturkar, vi har balkonghängt varje dag, vi har buggat med badmadrasser, vi har sett äckliga katter, blivit skrämda av en screemmask och en kackerlacka på rummet. Vi har i princip gjort allt och ingenting dessa 7 dagar och jag vill göra om de igen igen och igen, men nu får vi nöja oss med minnen, bilder och facebook.. he dug :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Näe ååååh! Nu blev jag nästan tårögd!!!

2010-07-16 @ 19:53:51
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0