Off you go

Har spenderat mina 2 senaste nätter framför msn och blivit lite lycklig i hjärtat! Tänk vad teknik är internationellt och bra. Igår vid 00.30-tiden kilade jag även över till grannen Megha i mina flipflopps där vi käkade nattmat och ba mös(?) i 2h. Så ska sommarnätter vara, spontana och mysiga!

Annars så sticker jag om 2h iväg med buss till Mormor och Morfar och på torsdag bär det vidare till Trästockfestivalen med mkt folk, tält, fylla och tokigheter...det blir intressant. Men uansett jeg må begynne og pakke nå.. (jag övar.. ska ju bli norsk när jag blir stor). Vill ni tolka meningen så använd inte googel översätt, dom kan fan norska sämre än mig!! Men kompisar, vi snakkes vel når jeg kommer hejm igjen ;) pussbajs


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, jag gillar norska alltså

2010-07-20 @ 21:23:22
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0