T.Ö.N.T

Jag har just gjort en såndär lite övertöntig grej, vilket råkar vara att gå med i gruppen "alla vi som älskar Pontus i Paradise Hotel" på facebook. Såna grupper är så töntiga tkr jag, men nu kunde jag liksom inte hjälpa mig själv. Pontus är fan värd min töntighet och jag vill att världen ska veta vad jag känner för honom. För finns det någon klockrenare människa? ...så borta, så udda, så Underbar!!! Han är typ som en av Torstens "roliga" historier, så fruktansvärt dåliga att man skrattar! Gó Pontus.. Dock är Seth Cohen fortfarande min Idol no.1. Men................ nu vet ni, haha. NU SKA JAG FIRAS 18 ÅR med party och brudar!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA Han var ju grymt rolig...och udda! :D:D

2010-01-24 @ 16:41:34
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0