Projekt städa

Vid 17.00-tiden tog jag äntligen tag i mitt oerhört stökiga och äckliga rum, men eftersom jag utan mening började rensa istället för att städa så håller jag nu, fem timmar senare fortfarande på och är inte så nära klar. Jag måste verkligen sluta spara massa skitsaker!!! Men de är kul, utan läxor att tänka på leker ju livet. Har hittils hittat en bortglömd biocheck som jag hoppas fungerar och fann även en trisslott som jag skrapade och VANN på, 75 spänn rikare yesssss!

Hittade också boken "Tjejsnack" som vi fick av sjuksystern i 5an med rubriker som: "Puberteten. Saker som händer. Varför blir jag så lätt arg och ledsen ibland? Mens, vad är det? Bindor och sånt..., Om killar..." Den låg gömd långt in i en låda under massa böcker, det var pinsamma saker att ha framme ju :O Haha, de va tider det... Men nu ska jag återgå till min röra på golvet, see yaaa

Kommentarer
Postat av: Alma

HAHA, är det den med en tjej med silikonbröst på en reklampelare? XD

2010-02-01 @ 14:31:45
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0