På sne

 
Puss på goaste brudarna i stan!

Sne dag!
Vaknade av ett sms från mamma "Vi firar dig klockan 14.00" och PANG, dagens planer var förstörda. Och eftersom jag vaknat på helt fel sida så kan jag lova att jag visade mina känslor starkt genom vara töntig och smälla i dörrar osv. Fick hetsa ner till stan, köpa, byta, fixa, prova men slutade ändå med att jag kom hem med en tom kasse till ett hus som var fyllt av släkt, kakor, presenter och vuxnas tjafs:

- NEJ, DU FÅR INTE DISKA, DU SKA MANGLA!
- Men jag vill diska, du skulle ju mangla!?
- NEJ, MANGLA DU SÅ DISKAR JAG!
- Nej.. nu diskar jag! ....

Att man orkar lägga sin energi på att tjafsa om ngt så ovärt? Nä, nu ska jag plugga repliker och sen hoppas jag att min dag blir lite rakare då det bär av till huset ett kvarter bort som bjuder mig på födelsedagsmiddag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0