Vi vet ingenting nu, vi vet inget idag

Det är inte lika roligt att sitta vid datorn när man får göra det som att göra det när man inte får. Samhällsprovet är över och nu finns det typ ingenting att göra och klockan är ändå bara 18.00. Kanske så bombarderar jag er med blogginlägg, kanske så ringer jag Nanny, kanske så städar jag mitt rum, kanske så ser jag o.c, kanske så stirrar jag på min vägg, kanske så drömmer jag fina dagdrömmar, kanske så önskar jag mig bort, kanske så stirrar jag i taket, kanske så hoppar jag i sängen.....OSV. Vad ödet har planerat för mig återstår helt enkelt att se, men uggla framför datorn i 4h timmar till är iaf inget alternativ! så, över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0