18 !!!!!!!

 
Igår, 17år                                                       Idag, 18år. Skillnad? 

Dagen är kommen, jag kallas numera för en "ung kvinna" i tidnigen och måste betala mer i många situationer, men jag får även köpa snus, cigg, 3,5or och ta körkort, yeeeeaay haha. Det bästa med att fylla år är ju alla fina "GRATTIS" som man får av oväntade/väntade människor. Det är min dag idag och jag gillare! Den började med chokladtårta till frukost, fortsatte med en fin sång av klassen när jag entrade klassrummet imorse och slutar sedan med kvällsskola 18-21 :P. Så om 1h är vi tbx på Mimer i 409 för att genomlida 3h skola igen, känns ju som lagomt taggat, att dom prickat just min dag också.. menmen, vad ska man göra? "Bara le och vinka, le och vinka!" 18 FUCKING ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR....

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha, stor skillnad ju! :O hehe, fina bilder iaf!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS! (oj vad jag kände igen det där...)

2010-01-19 @ 22:22:54
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

grattis igen finiiiiiiiiing :)

2010-01-19 @ 22:55:19
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0