God Kväll

Söndag, söndag, söndag, det går snabbt och långsamt på samma gång. Har varit på benen i 5h men har under den tiden endast hunnit gymma fram en jädrans mensvärk och duscha alldeles för länge. Borde skänka vattnet till alla i Haiti istället..jag vill ge alla pengar jag har och fara dit och hjälpa alla små pluttebarn! Men istället tror jag att jag ska bädda min säng och ringa Plumsen. Jag luktar rökelse?? ÄCKLIGT!

Gårdagskvällen spenderades vilse på Carlslid med Alma, vi hälsade på Nicke och Foppa och bussen hem bombarderades av en jädrans massa fylleskallar som skulle göra umeå osäker..  Man kunde skrika rakt ut i luften utan att ngn märkte det.. jag testade, kul ju! Söndag söndag söndag, forsätter.....

 


Kommentarer
Postat av: Alma

gymma fram mensvärk? Hejja! Nämen stackare :(



hahaha, trevlig kväll igår! höhö, tur att man kan ha kul när det inte är så kul iaf :)

2010-01-17 @ 22:07:50
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0