I got a cottage with a sea view

Jag har saknat dessa tangenter och att ha en egen dator instängd på sitt egna rum, det är grejjer det. Tacka vetja ominstallerade datorer.. dock äre tredje gången de trötta datateknikerna får ominstallera denna skithög!

Idag är inte en rolig dag, min hjärna var aktiv till klockan typ 04.00 inatt.. sen dvalade den bara tills klockan ringde = ingen riktigt sömn = Anna ur funktion. Men första skoldagen tog sig faktiskt och blev helt okej tack vare smidande av "varmare" planer och goa klasskompisar.

Dagens mest givande samtal:
Johan: Tjaa
Jag: Hej, det är väldigt kallt på den här skolan (går därifrån....?)
= knäppa Anna en dag ur funktion. Men det var faktiskt sjuukt kallt och som Angelica sa så har jag alltid varit lite sån.. knäpp alltså :].

Dagens bästa:
Lökringar! fett, tjockt och underbart.

Dagens behov:
Måste få spela dum och löjlig, överlever inte dagen annars.

Kommentarer
Postat av: Ida

Anna, du är helt underbar som person och behöver inte spela upp en mask. Det är inte fel att visa när man mår dåligt, även om det kan vara jobbigt att visa det för vänner. (Ställer inte vännerna upp då, är det inte så mycket till vänner.)



Jag älskar dig så mycket och vill bara krama om dig!

Vill att du ska må bra, ha det bästa och veta att du förtjänar det!



Massa varma kramar på dig!



Ring eller smsa om det är något, när som helst.

Älskar dig!

2010-01-11 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0