p-p-p-pokerface


goaste kvallan med mobilameran i mörker!

1par, 2par, triss, stege, färgstege, kåk, fyrtal, färgstege. Det där ska jag memorera och nästa gång vinner jag! Somsagt så drog vi till med poker hos Nicke igår vilket var lite för komplicerat för min mosade bakishjärna.. men nu sitter Johan och försöker lära mig över msn och jag förstår faktiskt vad han säger.. så som sagt, nästa gång vinner jag!

Lov.. jag tar det nog lite för seriöst, men igår när jag kom hem packade jag faktiskt upp väskan från fjällen, åt nattmat gick och la mig vid 3, sov till 13.30 och idag läste jag 10 sidor ur min engelskabok, framsteg! Ikväll ska jag mysa med emy och plumsen och göra ingenting med oliver, fetaost, tacichips och salsasås. MOFFA. Lov i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0