Favorit i repris

Godmorgon.. eller vad jag ska kalla det.. morgon för mig iallafall. Jag har precis som förra året vänt på dygnet rätt rejält, lever på natten och sover på dagen, de är så det ska va! Nä men serriöst, man gör ju ändå ingenting under dagarna när man inte har läxor lr nåt, då kan man lika gärna sova :D.

Igårkvälls drog jag och Nanny till med bio och 21.30 befann vi oss i biomörkret för att 2h och 41min senare vara rätt ordlösa av hur vi skulle beskriva filmen Avatar. Visst var den himla bra, men det räcker liksom inte.. den var ngt mer, den fångade en, gripande, magisk, djup.. det finns inget direkt ord! Men man blev sjukt insatt och ville bara flyga med på dom giganiska vad-det-nu-var-fåglarna och de tog fan i hjärtat på riktigt ibland då hemska saker hände de där blå människorna som jag tvivlade starkt på ibörjan. Nä, se den är mitt enda tips.. för de va typ en upplevelse! Sen försvann dock lite av det saliga då nattbussarna jävlades med oss och vi fick gå hem 45min mitt i natten i klackar... Men det fixades med en lång duch, nattmat och Sex and the city ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0