Don't blow away

Vi började vår dag på skridskobanans hala is, körde hårt i en timme och det var varmt även utan flis. Efter en stormig cykeltur till skolan, en krash i en snöhög och skratt med polarn, mina ben mig ej längre bar och tror inte att någon av min kraft fanns kvar. Dagen gick neråt och jag gnällde allt mer tills jag i Jonas stabila knä en timme fick slå mig ner. Vi tog reda på fakta om länder och tomater, lyssnade på redovisningar och planerade charter. Ett påtvingat gympass efter skolans slut , gick ner till dörren men kom inte ut, Snön den ba yrde och vinden den ven, vägrade cykla och tyckte synd om mina ben. Så nu får vi hoppas att snöovädret blir kort och håll i hatten så att du inte blåser bort!

Tack för mig. Nu ska jag gå och plugga samhälls tills jag svimmar *HOST*.
Jag längtar till sängen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill också kunna rimma sådääär!

2010-01-27 @ 18:46:47
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0