Dagens erbjudande

Vi är schematvillingar och en perfekt knäpp liten duo:

Angelica:
Såhär är det att ligga med Anna
Anna: Stillastående
Angelica: Harmoniskt

"Vi har inte ngn jädra ölfest och blir packade utan vi gör såhär, vi köper sprit...."
Haha, också ett gött citat från dagen,... och det är visst inte bara jag som taggar min kommande 18årsdag ;O

Jag fick mitt MVG i idrott A!!! precis som halva klassen också, haha. Bra jobbat!

Stack till gymmet efter skolan och tränade stenhårt i 1,5 timme , fett skönt jao! Tagga träningsvärk imorgon!! Men nu är jag stolt, mätt och nöjd och ska bara mysa resten av kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Almingpalmo

Grrrrreat!

2010-01-13 @ 20:41:56
Postat av: Angelikk

Hahaha jag gillar oss! :D

2010-01-14 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0