Baboo

Ur min fjällenbok 2/3 2004 (12år)

"På vägen tillbaka såg vi en röd scoter som körde förbi oss hur fort som helst. Efter dom kom 2 polis-scotrar. Men den röda scotern vände ett och ett halvt varv ungefär och poliserna hann inte ifatt. Jag sa tyst, eller så att bara Emy och Nanny hörde för jag satt i pulkan igen. Jag sa: Om ni letar efter en röd scoter så for den ditåt, sa jag. Men dom (poliserna) vände och körde tillbaka. Dom jagade alltså den röda scotern."

Förkorta saker var inte min grej och missbrukade orden "jag sa" gjorde jag också xD. Tur att man bara är 12år en gång i livet..


Mina "mongo"-brudar är sötast i världen och gav mig gulliga presenter som vi hoppas kommer till god användning, (spetstrosor och en bok med 69 sexiga tips) Nu är jag redo för 18år ;D haha..


Kommentarer
Postat av: Alma

Hahaha söt! Men ändå bra för att vara tolv ju!



Så redo du kan bli!! Har du tillräckligt med kondomer?

2010-01-17 @ 02:05:30
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0