Why don't you come over here?

Igårkvälls blev det bokat och klart och i Juli drar Amanda, Jennie, Marica och jag iväg till Alanya för en vecka i paradiset. AWESOME, dom får ta min flygplansoskuld! :] haha, Taaaggaaaa!!!

Torsdagar är galna dagar, efter lunch blir hela klassen antingen sjukt lam eller överspeedad. Idag var det överspeedad på matten som gällde, vi ritade oss själva i sträckgubbar bli jagade/påsatta av turkar, skrattade åt "Vi har träffat Winther, varit i vinter och varit i Afrika" eller hure nu var... sjukaste torsdag! Är iaf fett trött i huvudet nu men har varit duktig och pluggat PDL riktigt koncentrerat i typ en hel timme (sånt händer aldrig mig). Så jag är stolt och ska belöna mig med en dusch... bajs påer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0