VILL KNYCKLA TILL EN LITEN NOLLA

Har ett serriöst aggretionsutbrott på extremt omogna män, glömde ngn uppfostra dom ELLER? Eller snarare EN man för att vara exakt och det är inte min pappa.  Fast kan man kalla killen för en man? Nä icke, en liten pojke i en tonårings snygga kropp beskriver det rätt okej. FAN TA KILLEN. Omogen är hans förnamn, utnyttjad är mitt..jävla svin. Bussen förstörde min stabilitet, visst att det bara är för tillfället men ändå... jävla buss. Man ska väl fan ändå va mot andra som man själv vill bli behandlad!? Fast juste, han bryr sig ju inte, Egoistjävel! Fick jag en chans skulle jag ställa mig och skrika ren vett och etikett rakt i ansiktet på honom så kanske han fattar lite. Frågan är vad jag någonsin gjort honom? Gett han min oskuld, köpt popcorn, blivit sjuk pg.a han, offrat extremt mkt sömn, lagat mat, cyklat vilse osv? Ja, det kanske var dumt av mig, vad vet jag.. men fan heller att man behandlar mig sådär som nån annan jävla tant som ingen bryr sig om. Nu är jag pisst, Märks det? Ska ta ut min aggretion på Megha om ngn timme xD.


Kommentarer
Postat av: Amanda

"Ta det lugnt Anna, taaaa det lugnt"



Hihi, puss

2010-02-24 @ 18:27:07
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

FUCK T****!!!

2010-02-24 @ 22:07:52
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Alma

sv; Haha ånej, va synd! Jag önskade att hon sagt det... det hade varit fint.



Hej ful_kille_91_äcklig_bajskorv. Tur att inte många är som honom! :)

2010-02-24 @ 23:24:01
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0