Tight jeans dubble d's makin me go, wohoo

Min lördag blev inte riktigt lika effktiv som jag hade tänkt men helt okej ändå. Senare på kvällen blev det Krogen där jag mest sprang omkring/tappade bort mina pojkar och dansade lös med lite randoms. Riktigt trevligt! På nattbussen hem fann jag Megha och vi vandrade vidare till McDonalds och nättkäkade sen hemma i hennes soffa innan vi stängde ögonen efter en kväll full av äventyr xD. Bakissöndagen startade vi med en gólunch framför Harry Potter och nu väntar plugg och firande av syrrans 22-årsdag...

Kommentarer
Postat av: Ang

Roligt med äventyr ;) haha men vad sa jag om att plugga? INTE

2010-02-28 @ 16:04:05
URL: http://nglcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0