once in awhile I choose to look at you

Berg och dalbana. Jag har alltid hatat karuseller. Jag är ett tivoli men har inte särskilt kul. Till månen och tillbaka. "Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp." Borde kanske lägga mig i min säng dra täcket över huvudet och sova i 100år tills jag blir väckt av en sjukt het hunk som säger: "jag vill ha dig här och nu!!" och då kan jag svara "njaa jag vet inte riktigt, kanske om några minuter." Det är typ min drömkonversation♥♥♥ verkligen. Nä men asså, jag ska ta tag i mitt liv.. snart.. på helgerna kanske? Ja, det låter bra, på helgerna får det bli!

Annars så vare den drygaste dagen jag varit med om på länge. Och jag saknar Nanny som lämnat staden :(. Sad sad sad. Men vi är lediga imorgon, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0