Klubb Twisted


Jag vill, Jag vill, Jag vill vara där! JAG KAN, men ingen annan kan. Högst, högst, högst ovärt! Önskar att Megha vore hemma, eller om alla mina vänner ba kunde fylla 18 på en gång vore ju helt klart det bästa. Men men, nu äre som de är och jag har ju väntat i 17 år så nån vecka till borde väl gå som en dans :P. Men man kan ju ändå få drömma... (A) Annars så drömmer jag även om middag, fjällen, snowboard och sommaren, men nu äre nu och nu ska jag plugga vägmärken och vägmarkeringar, över och ut duuudes.

 


Kommentarer
Postat av: Jejja

Typ ett år kvar tills jag kan xO Faan för att vara ett novemberbarn asså.

2010-02-03 @ 21:03:43
URL: http://jjennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0