Dra mig... på en vagn

Johannes min snart 8årige vän är bäst i världen och jag saknar honom hela tiden!

Anna:
Vad har du gjort mer då?
Johannes: Jag har åkt bobb
Anna: Åh vad kul, gick det snabbt?
Johannes: Jaa, det gick så fort att man kunde säga....Yeah!!

Skoldagen spårade rejält! Patrik limmade ihop sina öron och kallade sig för Yoda, vi fick äntligen en ny mattelärare (hejdå matte-Anders), alla grät av skratt, kunde inte andas på en minut pg.a skrattattack osv osv. Våra torsdagseftermiddagar är inte att leka med alltså! Drog en fika på Station med Amanda efteråt och kirrade biobiljetter till imorgon. Ikväll står plugg och Plumsen på schemat och imorgon vaknar vi upp till fredag :D

Ida min lilla storasyster, gör inget dumt och håll dig vid liv!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Lodell

okej men gud så härligt :) :) hoppas hon/han är bra då!?! jag har en lärare som bryter på ryska och pratar fortare än vad bilar kör! ;o och det är fort haha!



nej det gick inte att kopiera, inte ens klicka så att det kom upp kopiera eller något.

2010-02-11 @ 18:48:44
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0